Besök hos BM

Den 27/2 (på J.s födelsedag) var vi åter igen på besök hos vår BM. Hon tog aldrig några prover eller så, då hon ansåg att jag hade så bra värden vid senaste besöket...hmmm....lite slött tycker jag. Vi fick även lyssna på lilltjejens hjärtslag som då slog 153 slag/minut! Mitt SF-mått var 19.

Jag mår oerhört bra, jag har aldrig tidigare känt mig så lugn och harmonisk i både kropp och knopp, det är nog "min grej" att vara gravid =) hehe. Självfallet har jag en hel lista med mindre behagliga bieffekter av att vara gravid, men det positiva tar över. Jag kan inte med ord beskriva vilken lycka det är att dagligen känna lilltjejens sparkar och snurrar i magen, obeskrivlig kärlek ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0